Více času na prodej

Uvolněte si ruce k práci s klienty.
Zbytek vyřešíme my.

Nabídku zajišťuje: 
BizEasier

CHCETE

  • Více času na kontakt se zákazníky
  • Více tvůrčí a méně nudné práce spojené s prodejem
  • Vyšší produktivitu obchodu

S ČÍM POMŮŽEME

  • S vyhledáním nových zákazníků,
  • jejich efektivním oslovováním
  • rozvíjením obchodu s nimi.

VÍCE

Analýzy trhu

Dodáme informace o trhu a jeho potenciálu pro vaše produkty v rozsahu a detailu, který potřebujete.

Stačí Vám informace o firmách s určitými parametry? Ukážeme Vám jejich počet, strukturu po odvětvích, obratu, zaměstnancích či země majitele, pokrytí Vašimi stávajícími zákazníky a prospekty a další.

Potřebujete pro sebe či mateřskou společnost rozsáhlejší analýzu trhu včetně trendů, postavení konkurence, chování jednotlivých zákaznických skupin a východisek pro marketingovou a obchodní strategii? I v tom Vám dokážeme pomoci. V případě potřeby zrealizujeme i marketingový výzkům, který poskytne potřebné podklady.

Profil trhu

Profil trhu odpovídající na otázky:

  • Kolik zákazníků je v ČR v cílových skupinách mých produktů? 
  • Jaká je struktura těchto firem? 
  • Kam se vyplatí jít dříve a kam později? A s čím?

Vyhledání nových zákazníků

Chcete si vybrat ty firmy, kde máte největší šanci prodat a na ně soustředit své prodejní úsilí? Najdeme Vám je na základě informací z veřejných zdrojů, telemarketingu a podobně. Dostatek informací Vám usnadní jejich oslovení a navázání obchodního vztahu.

Cílené oslovení zákazníků

Připravíme nejen seznamy stávajících a potenciálních zákazníků, ale zajistíme i jejich oslovení vhodnými kanály:

  • papírovým dopisem,
  • e-mailem,
  • telefonicky,
  • s podporou inzerce na internetu, sociálních sítí a dalších komunikačních kanálů,

abyste Vy a/nebo Vaši obchodníci měli dveře otevřené a šli tam, kde to bude mít největší efekt. Oslovením přitom nekončíme, spíše začínáme. Snažíme se veškeré informace z oslovení maximálně využít. Například u rozeslaných e-mailů Vám obratem zjistíme, kdo si je otevřel a kdy. To umožní obchodníkům smysluplně reagovat. Lze volat pouze lidem, kteří se věcí v daném čase opravdu zaobírali.

Plnění kontaktů odkudkoliv

Budeme plnit kontakty do Vaší evidence zákazníků odkudkoliv, z...

  • papírových vizitek - stačí poslat jejich fotky,
  • seznamů v Excelech, Wordech, Outlookách, mobilech atd.,
  • webů firem, odborných asociací a podobně - stačí poslat odkaz,
  • odborných médiích - přechody na nové pozice jsou ideální okamžiky, kdo rozhodovači chtějí naslouchat,
  • sociálních sítí typu www.linkedin.com či www.twitter.com,
  • a dalších zdrojů informací.

S námi tedy žádný kontakt "nespadne pod stůl". Skončili jste náročné jednání? Spěcháte v autě na další nebo domů... Stačí nám zavolat a všechno na nás vychrlit. My vše zapíšeme do Vašeho obchodního systému - nové firmy, kontakty, příležitosti, úkoly pro Vás a pro Váš tým. Ano, je to otázka důvěry. Víme to. Nezklamame ji.

Kontakty v obchodním systému

Každá firma i osoba je při zádávání pečlivě zařazena dle všech potřebných kritérií.Snadno lze pak získat informace typu:"Kolik lidí máme v jednotlivých cílových skupinách? Opečovali jsme všechny odpovídajícím způsobem? Kde koho ještě neznáme a přitom bychom měli znát?" 

Stejné kontakty v mobilu, mailu i obchodním/CRM systému

Zní to jednoduše, ale v praxi to tak jednoduché není. S našimi zkušenými partnery Vám...

  • zajistíme vše ohledně mobilů i počítačů PC i Apple,
  • zprovozníme prostředí pro firemní maily, kalendáře, soubory a další služby, dostupné odkudkoliv, bez serverů, software a jejich"oprašovačů", 
  • pomůžeme vybrat obchodní/CRM systém vhodný pro Vaše potřeby, pokud potřebujete pokročilejší správu informací o zákaznících. 

Stejné kontakty v mobilu, mailu, CRM

Obchodník má obchodovat, ne honit informace. Proto je klíčové, aby měl všechny kontakty po ruce v mobilu a zároveň je sdílel s ostatními a měl je provázané s úkoly, příležitostmi a podobně. Víme jak na to.

Rozvíjení vztahů a vytěžení trhu systematicky

Pokud mají být informace o stávajících i potenciálních zákaznících opravdu využity, je dobré si průběžně ujasňovat:

  • Jaké jsou vlastně zájmové/cílové skupiny pro naše produkty?
  • Jak se liší situace, potřeby a naše cíle u jednotlivých skupin?
  • Jak se pozná, že firma či člověk patří do určité skupiny?
  • Jaké aktivity chceme se skupinami dělat pro akvizici, rozvoj a udržení/získání zpět.
  • Jaké produkty jsou vhodné pro které skupiny?
  • Jak budou rozprostřeny zodpovědnosti v našem týmu?
  • atd...

Ano, je potřeba se na takové věci soustředit, odtrhnout se od běžného provozu a/nebo zaujetí vlastním produktem. Známe to, od sebe i od svých zákazníků. Cestu jsme si mnohokrát prošli. A proto Vám s tím dokážeme efektivně pomoci.

Mapa vytěžení trhu

Mapa vytěžení trhu
Příklad podkladu pro diskuzi o akvizici, rozvoji, udržení/získání zpět zákazníků

Potřebujete ještě něco?

Řekněte nám to. Buď to zařídíme nebo najdeme vhodného partnera právě pro Vás. Systematicky mapujeme na trhu zajímavé firmy a freelancery z různých oblastí. Můžeme tak nabídnout ty, které mohou být pro Vás zajímavé.

A máme ještě jednu nabídku. Nemáme rádi slovo "kouč", "poradce" ani "konzultant". Budeme Vám prostě parťákem k diskuzi o tom, jak věci změnit a dosáhnout lepších výsledků. Nám můžete říci to, co nejde říct členům týmu, nadřízeným, investorům, partnerům ani zákazníkům a manželku či manžela to nezajímá :-).


Máte zájem o tuto nabídku?