Zeptejte se svých zákazníků snadno a s nízkými náklady

  • Zeptáte se svých zákazníků na cokoliv
  • Jednoduše pro vás i pro ně
  • S nízkými náklady
  • Přes SMS zprávy
Nabídku zajišťuje: 
OpenOne

Otázky pro vaše zákazníky

  • Jsou vaši zákazníci spokojeni? Co se jim po návštěvě u vás nebo po zakoupení vašeho produktu nezdá? Co se jim naopak líbí? Jaké navrhují zlepšení či rozšíření vašich služeb či produktů?
  • Nenakupovali u vás již delší dobu a chcete se jim připomenout? Nechcete se ale vnucovat s něčím, co je nezajímá? Co třeba se jich zeptat, co pro ně můžete připravit?
  • Chcete jim prostě dát najevo, že vám na nich záleží? Třeba jim jen popřát k svátku a dát jim na výběr, jaký malý dárek si přejí zaslat?
Takové otázky si kladou vlastníci restaurací a penzionů, maloobchodníci s módním i jiným zbožím, autoprodejny i autoservisy, optici, lékaři, zubaři, dodavatelé dalších produktů a služeb. Zákazníci jsou ale už z provozovny pryč. Jak se jich zeptat jednoduše a přitom pro ně pohodlně?

SMS Feedback

Získat odpovědi na obdobné otázky vám umožní naše služba SMS Feedback. Umožní vám velmi jednoduše pomocí SMS zpráv odeslat vaše dotazy a zpětně zpracovat odpovědi zákazníků. Průzkum umíme velmi rychle postavit na míru a nabízíme i poradenství při definici otázek a způsobu vyhodnocení. Nepotřebujete nic instalovat, služba je dostupná přes web. Možnosti služby vám rádi předvedeme a vyzkoušíme její přínosy pro vás v pilotním provozu.
Zjistit více o této nabídce...
Tento link Vás přesměruje na web dodavatele nabídky

Máte zájem o tuto nabídku?

Související tipy: 

Proč a jak lépe pečovat o stávající zákazníky?

  1. Proč je péče o stávající zákazníky TAK důležitá?
  2. Kdo má ve firmě o zákazníka pečovat?
  3. Čím začít a co počká?
Číst více

Jak průzkumy trhu zvýší úspěšnost firmy?

  1. Co mohou průzkumy trhu zkoumat?
  2. K čemu lze výsledky použít?
  3. Nejsou průzkumy jen pro velké firmy?
Číst více