Získejte jistotu, domluvte více schůzek a uzavřete více obchodů

Jak uspět při obchodním telefonování:

  • školení a semináře,
  • mobilní aplikace "Výsledky telefonování",
  • kniha s podrobnými návody.
Nabídku zajišťuje: 
Miroslav Princ

Miroslav Princ

Krátce o mě

Více než 19 let oslovuji klienty, zjišťuji jejich potřeby a představuji řešení při prodeji finančních a konzultačních služeb. Shromáždil jsem zkušenosti z práce a života v několika zemích Evropy a Blízkého Východu, v USA a Kanadě. 

Co dělám

  • Obchodním týmům představuji nový přístup k telefonování, způsoby jak navazovat kontakt s volanými, snižovat jejich odmítání a efektivně vyhledávat nové klienty a zákazníky.
  • Vedoucím obchodních skupin ukazuji systém práce s týmem a motivace obchodníků k telefonování.
  • Účastníci mých seminářů a tréninkových programů se zbavují strachu, dostávají novou chuť k telefonování a dosahují zlepšení výsledků v desítkách i stovkách procent.

Vřele doporučuji školení pana Prince. Každý seminář byl velmi dobře připravený. Pan Princ je skutečný odborník pro rozvoj dovedností pro telefonování.

Ivan Kocmánek, majitel a ředitelLogiCall Czech
Zjistit více o této nabídce...
Tento link Vás přesměruje na web dodavatele nabídky

Máte zájem o tuto nabídku?

Související tipy: 

Jak si vybudovat velkou databázi zákazníků?

  1. Jak zvládnout první kontakt?
  2. Jak s kontakty dále pracovat?
  3. Jak s budováním kontaktů začít?
Číst více

Jak zvýšit obrat prodejem po telefonu?

  1. Proč potenciálním zákazníkům telefonovat?
  2. Co si před telefonátem připravit?
  3. Co od něj očekávat?
Číst více

Jak dělat dobře telefonické kampaně

  1. Jaké cíle má telefonát mít? Čeho je možné dosáhnout?
  2. Na jaké skupiny cílit a komu volat? Jak zaujmout?
  3. Proč mít připravený skript a proč sledovat jeho účinnost?
Číst více